Ingin TAMBAH Pendapatan Sambilan? IklanNiaga2u ada caranya...


Tabung Mesin ATM

May 8th, 2014 Post by Suberiah Leave a reply »
Tabung Mesin ATM

TabungTabung atm kanak-kanak. Read more ... » Mesin ATM pratikal danPakej Perniagaan Ayam Panggang Mekah. Read more ... » budak-budak sukakannya

FUNGSI ATM :

1TELCO BESTMOBILE AC MIZAL- SIMKAD JANA PENDAPATAN PASIF. Read more ... ») Bila masukkan syiling,secara automatik Tabung ini boleh mengira nilaiRahsia Pelaburan Emas & Perak Dibongkar!. Read more ... » syiling yang dimasukkan.Contoh,anda masukkan sekeping syiling 50sen dan sekeping 20 sen,Tabung ini tahu nilai syiling dan menjumlahkan syiling itu sebanyak 70sen

2duit raya2012. Read more ... ») Setiap kali menabung,tabung ini akan terus mengira dan menjumlahkan syiling yg anak anda masukkan sampai tabung penuh,bila tabung penuh,hanya tekan butang TOTAL yg ada di tabung untukGandakan Simpanan KWSP dan Cash dengan CIMB Wealth Advisors Berhad. Read more ... » mengetahui jumlah semua duit yg ada..nanti nak bank in betul2, tidak perlu susah2 nak kira lagi… atm ni da tolong kirakan…Untuk duit kertas dan duit syiling baru kenala buat Modal sekali RM25! !!. Read more ... » secara manual.

3biz ramadhan 2012 murah dan mudah. Read more ... ») Untuk mengeluarkan duit anda perlu menggunakan kad kecik yg disediakan (mcm mesin atm sebenar)dan perlu juga menekan pasword dan jumlah yg ingin dikeluarkan supaya mesin boleh mengira baki jumlah yg ada selepas duit dikeluarkan..Laci duit boleh dibuka selepas pasword yg dimasukkan itu betul dan lampu kecil di tabung menyala menandakan laci tidak dikunci,jika tidak laci tabung memang tidak boleh ditarik.Nak kuarkan duit kena jujur ingat tu!!keluarkan jumlah sama macam yang kita tekan tadi. Kalau tak jumlah atau baki wangTukar RM30 Kepada RM3,090 Dalam 4 Minggu!. Read more ... » kita di dalam mesin itu nanti tak betullah…inilah kebaikkannya mengajar anak kita supayah amanah n yang penting jujur.

Menarik bukan??**Selain menjadi tabung untuk anak anda,tabung ini jugak umpama mesin 3 dalam 1 kerana boleh dijadikan jam didalam bilik dan jam loceng untuk bangun pagi,Di lcd tabung ini siap memaparkan waktu dan hari, jd x perlu beli jam loceng lagi…

**Setiap urusan kita dgn tabung ini akan mengeluarkan bunyi ;simpan duit ada bunyi,salah password ada bunyi,masukkan kad ada bunyi.tekan nombor ada bunyi.kanak2 memang suka pada bunyi2

Specifications:
Battery: 3pcs battery”AA”(tidak disertakan)
LCD size: 4E-mutawwif ( Panduan Haji Dan Umrah ). Read more ... ».6Penapis Air Coway Cheras. Read more ... » x 1.5cmBody Size: 14x 13 x 17cmSize Bekas coin : Lebar 3 1/2 inci panjangPakej Perniagaan Ayam Panggang Mekah. Read more ... » 3 1/2inci tinggi 1 1/2 inci
Weight: 468gP/S :

*Dicadangkan menyimpan syiling kerana mesin ini boleh membaca nilai syiling sahaja,untuk wang kertas perlu tekan sendiri jumlah yg hendak disimpan..
* Sebagai peringatan kita tabung ini hanya boleh memuatkan sehingga RM20 jer utk duit syiling .Tapi kalu campur or letak duit kertas tu tak menjadi masalah.
* Sebenarnya tabung nie sebagai alternatif untuk memupuk minat anak kita suka menabung. Boleh juga berfungsi sebagai mesin mengira wang syiling jadi kita tak payah nak kira sebelum nak di bankkan. Kita dah tahu jumlah syiling..Senangkan…

AH!!! berminat???Jom dapatkannya satu…blh dijadikan hadiah hari jadi tu…

Nak tahu harga tabung ni yer ?? Tawaran istimewa utk masa yg terhad ini harga seunit tabung yg comel ini hanya

RMPen Al Quran Digital 2012 "Belajar Membaca Al Quran Dengan Mudah". Read more ... » 47 SM & RM 50 SS harga sdh tmsk kos postage

Hubungi saya melalui smsbuat duit dengan sms. Read more ... »/whatsapp su 0165076928

Kisah BENAR
wanita-tak-puas-seks


Kami mencari ejen promosi, cuma RM20 modal. Peluang mendapat pendapatan sehingga RM 1,200 sebulan. Sila check di web saya : www.IklanNiaga2u.com

Tak jumpa apa yang anda cari..?? Cari di bawah..


Tanya pasal iklan ni :

comments


Advertisement

iklan-percuma-aje

1 comment

  1. Cik Iman says:

    comel betul tabung tu 🙂 rasa macam nak menabung lak ekekkeeee

Leave a Reply